loading...
سایت تفریحی پرتک
گزارش کپی مطالب

اگر مطلبی از سایت شما کپی شده است حتما اطلاع دهید

به سرعت پیگیری میشود

از این لینک : ارتباط با مدیر

آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 955 1394/12/25 نظرات (0)

جایگاه ولایت فقیه

اونا میدونن مقلدین شیعه در تمام جهان چقدر برای مقام معظم رهبری هستند و اینا گوش به فرمان اند خیلی بهتر از ما ایرانی ها.

جالبه

بچه های فرماندهان حزب الله لبنان دو سه تاشون اومده بودن دانشگاه تهران

من به شما بگم من این انقلاب رو دارم خلاصه می کنم در محوری ترین مفهوم به نام ولایت

اگر مشکلاتی هم تو این مملکت هست، می دونین که برای چیه؟

فقط به دلیل اینکه نخبگان جامعه درجه ولایت پذیریشون ضعیفه . قوی بشه مشکل باقی نمی مونه تو مملکت

هر کی بخواد برای خودش گربه برقصونه، خب کار مردم رو زمین می مونه

یه تحلیل دیگه هم در مورد ولایت خواهم داشت که عرض خواهم کرد

حالا این خاطره دوستان حزب الله لبنان رو بگم

من دارم انقلاب رو خلاصه می کنم در ولایت

به دلیل ظهور آقا امام زمان و اینکه ما مقدمه سازیم، اون دلیل رو هم عرض خواهم کرد. ولی بذارید این خاطره رو بگم

می گفتش که بعد از اینکه تو جلسه اینا صحبت کردند، اومدیم، (یکی از دانشجوها به من می گفت) می گفت اومدیم تو همین دفتر مسجد

تو دفتر مسجد نشسته بودم، بهشون گفتیم خب واقعا رمز پیروزی شما چی بود؟

گفتن خب معلومه، ولایت فقیه!

می گه ما برگشتیم گفتیم حالا اینجا دیگه جلسه خصوصیه. واقعا می خواهیم بدونیم چه رازی تو خود شماها بود؟ حالا ولایت فقیه رو که قبول داریم، شما خیلی قبول دارین

میگه برگشتن به ما لبخند زدند. گفتند شما ساده گرفتین مفهوم ولایت فقیه رو فرق شما با ما می دونید چیه؟

آقای شما اشاره می کنه ما جون میدیم به خاطرش، ولی باید ده بار یه حرفی رو به شما و مسئولین مملکتتون بزنه، بعد از ده بار آیا گوش بدن، آیا گوش ندن.

 

کلیدواژه ها : ,مطلب ولايت فقيه,مقاله ولايت فقيه,مطلب درباره ولايت فقيه,مطلب در مورد ولايت فقيه,مطلب درباره ي ولايت فقيه,مقاله ولايت فقيه+pdf,مقاله ولايت فقيه doc,مقاله ولايت فقيه در قانون اساسي,مطلب در باره ولايت فقيه,مطلب درباره ولايت فقيه,مطلب در مورد ولايت فقيه,مطلب درباره ي ولايت فقيه,مقاله ولايت فقيه در قانون اساسي,مقاله ولايت فقيه در قانون اساسي,مطلب در مورد ولايت فقيه,مقاله ولايت مطلقه فقيه,,عکس نوشته رهبر انقلاب,عکس نوشته رهبر انقلاب,

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم لیگ برتری هستید ؟
    نظر شما راجع به این سایت ؟
    دوست دارین چه نوع مطلبی بذاریم تو سایت ؟
    آپلود عکس و فیلم



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1123
  • کل نظرات : 779
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1841
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 414
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 7,667
  • بازدید سال : 85,915
  • بازدید کلی : 15,617,744
  • برخی از دوستان پرتک
    1- سعید سبا
    2- وحید کردزنگنه
    ---
    ایمان میرسالاری
    ابوالفضل تارم
    مالک اکبرزاده
    امید احمدی
    پوریا ولی
    احسان بیگدلی
    مسعود شیخی
    ایمان کرد زنگنه
    فرزاد رسائی کیا