loading...
سایت تفریحی پرتک
گزارش کپی مطالب

اگر مطلبی از سایت شما کپی شده است حتما اطلاع دهید

به سرعت پیگیری میشود

از این لینک : ارتباط با مدیر

آخرین ارسال های انجمن
maee بازدید : 569 1392/06/03 نظرات (0)

يه جا خونده بودم كه يارو گفته بود:

"يه بار فك كردم ك خيلي گرسنمه؛ رفتم سر يخچال و بعد از چند ديقه ديدم كلي چيز خوردم .

از اون روز به بعد فهميدم كه من حتماً كنكور قبولم با اين فكر معركه ام"

ديگه هيچي بابا با اين فيلسوفاي ملت؛ انتظار اوضاع بهتر و پيشرفت نبايد داشت...........

 

 

وقتي روزه نيستي باز ميشه به يه بهانه ي رفت سر يخچال. اما وقتي روزه هستي چي؟

 

.

.

..

 

.

بازم ميشه رفت يه نگاه كرد ديد كمي و كسري هست يا نه!!!

ديگه هيچي بابا بريد يه نگاه كنيد به يخچال وباز بيايين كه منتظرتونم.....

 

 

جديداً كشف شده كه با جوراب هم ميشه جمله ساخت. كافيه اونو تو جمله به كار ببريد!!

ديگه هيچي بابا وقتي اين متنو تو آموزشگاه هاي كشور با هزينه هاي گزاف  ياد بچه ات بدن به اسم كلاس كنكور، بايدم انتظار داشته باشي بچه ات فيلسوف بشه

(خدا بهمون رحم كنه با اين نسل آيندمون)

 

 

داد زد گفت :مامان. مامانش گفت جانم. گفت شام عدس پلو تنها داريم؟ مامانش گفت نه عزيزم.گفت پس چي ؟ مامانش گفت:عدس پلو با محسن!!!!!!

ديگه هيچي بابا اين تبليغات شده ي تيكه هاي آماده تو دست همه...

 

 

خبر جديد.

ميدونيد مدرسان شريف خودشون از كي همه چيزارو مي پرسن؟

معلومه ديگه.حميد:

ديگه هيچي بابا حساب كني سابقه تبرك و آقا حميد از مدرسان شريف بيشتره پس همه چيز درسته....

 

 

 

زنگ زدم مدرسان شريف گفتم: ي خبر واستون دارم

گفت چي؟ گفتم مدرسان شريف

گفت : كوفت

گفتم مدرسان شريف

گفت مسخره كردي؟

گفتم مدرسان شريف

گفت پدرتو در ميارم

گفتم : مدرسان شريف

ديگه كلافه شده بود

گفت خاك تو.....

هنوز نگفته بود سرت ك من گفتم مدرسان شريف!!!!

ديگه هيچي بابا يارو فهميد چقدر تبليغ ضايعه ي دارن...

 

 

مخترع دمپايي بند انگشتي ميگه:"افكارم را لابه لاي انگشت شصت پاهايم يافتم.!!"

ديگه هيچي بابا خدا كنه بقيه افكارش يه جاهاي ناحور نباشه

 

نميدونستم تبليغات ايران اينشكلي شده!

-آره جديدا ايطوري شده

اين مدرسان شريف كه اول همچين نبود!

_ اره جديدا اينطوري شده

 كجا؟

_ جديدا اينطوري شده

كي؟

_ جديدا اينطوري شده!!!!!!!1

ديگه هيچي بابا تبليغاتمون جديدا اينطوري شده

 

 

تحقيقات نشون داده كه فقط مغز يه ايراني اونقدر تكامل يافته است كه

يه فيلم رو با 85درصد سانسور بازم متوجه بشه!!!!!!

ديگه هيچي بابا از كشوري كه دوبله و سانسورش تو جهان اوله همچين انتظاري هم ميره..

 

 

پسره پيامك داده به دوس دخترش ميگه عزيزم:

كجايي؟

چه كار ميكني؟

چه حسي داري؟

دختره ميگه:

جايي كه تو هستي

كاري كه تو انجام ميدي

حسي ك تو داري

پسره ميگه يعني الان:

تو دسشويي داري ميريني و حس خوبي داري؟!!!!!

ديگه هيچي بابا ياد بگيريد خودتون رو واسه عشقتون لوس نكنيد هميشه....

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم لیگ برتری هستید ؟
    نظر شما راجع به این سایت ؟
    دوست دارین چه نوع مطلبی بذاریم تو سایت ؟
    آپلود عکس و فیلم



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1123
  • کل نظرات : 779
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1841
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 414
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 7,766
  • بازدید سال : 86,014
  • بازدید کلی : 15,617,843
  • برخی از دوستان پرتک
    1- سعید سبا
    2- وحید کردزنگنه
    ---
    ایمان میرسالاری
    ابوالفضل تارم
    مالک اکبرزاده
    امید احمدی
    پوریا ولی
    احسان بیگدلی
    مسعود شیخی
    ایمان کرد زنگنه
    فرزاد رسائی کیا