موج مهاجرت از کشور روسیه | باشگاه پرواز
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

موج مهاجرت از کشور روسیه

تالار گفتمان هواداران باشگاه پرواز,باشگاه پرواز,مطالب تفریحی,ترول جدید,اس ام اس خنده دار,مطالب طنز,رامهرمز,

www.97ia.ir
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمتفرقهموج مهاجرت از کشور روسیه

با کلیک رو دکمه g+1 :
صفحه اصلی انجمن رو محبوب کنین :

این صفحه از انجمن رو محبوب کنین
تعداد بازدید : 145
نویسنده پیام
saye13777 آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضويت : 5 /4 /1401
موج مهاجرت از کشور روسیه

شماری از شهروندان روسیه هم‌زمان با تشدید پیامدهای ناشی از جنگ اوکراین از جمله اعمال تحریم‌های بی‌سابقه جامعه جهانی به‌ویژه آمریکا، اتحادیه اروپا، بریتانیا و شرکت‌های بزرگ چند ملیتی علیه مسکو، به کشورهای مختلف مهاجرت کرده‌اند.
برخی از تحلیلگران سیاسی از مهاجرت این گروه از شهروندان روس که در پی سیاست‌های جدید کرملین رخ داده است به عنوان «موج دوم مهاجرت روس‌ها» نام می‌برند.
به گفته آن‌ها، در «موج اول مهاجرت روس‌ها» هنرمندان، روزنامه‌نگاران و مخالفان کرملین در پی سرکوب‌های شدید در روسیه، این کشور را ترک کردند.
اگر چه اطلاعات دقیقی در مورد شمار روس‌هایی که از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین، کشورشان را ترک کرده‌اند وجود ندارد اما برخی گزارش‌ها از مهاجرت ۲۰۰ هزار روس تا اواسط ماه مارس حکایت دارند.
بر اساس برآوردهای یک گروه تجاری صنعت فناوری اطلاعات روسیه ، تنها در بخش فناوری ۵۰ هزار تا ۷۰ هزار متخصص روس در ماه اول جنگ اوکراین، کشورشان را ترک کرده‌اند، رقمی که انتظار می‌رود با توجه به نیاز برخی از شرکت‌های فناوری اطلاعات در کشورهای مختلف به ۷۰ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر برسد.
برای مهاجرت به روسیه روی لینک کلیک نمایید
البته تنها متخصصان روس نیستند که به دنبال مهاجرت از کشورشان هستند. امارات عربی متحده که در بحبوحه تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه بی‌طرف مانده بود به مقصد مورد علاقه روس‌های ثروتمند تبدیل شده است به گونه‌ای که برخی از آن‌ها سرمایه خود را به بازارهای املاک منتقل کرده‌اند.
برای مهاجرت به فرانسه اینجا کلیک گنید
شرکت سرمایه‌گذاری Henley & Partners که در لندن مستقر است، پیش‌بینی کرده که در سال جاری میلادی دست‌کم ۱۵ هزار میلیونر روس کشورشان را ترک کنند. بر اساس این گزارش، دبی بهترین مکان برای ابرثروتمندان روس است.


با کلیک بر روی g+1 این پست را در گوگل محبوب کنید :

شنبه 22 مرداد 1401 - 12:25
ارسال پیام نقل قول لایک گزارش




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ