مهاجرت تحصیلی به کانادا | باشگاه پرواز
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تالار گفتمان هواداران باشگاه پرواز,باشگاه پرواز,مطالب تفریحی,ترول جدید,اس ام اس خنده دار,مطالب طنز,رامهرمز,

www.97ia.ir
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمتفرقهمهاجرت تحصیلی به کانادا

با کلیک رو دکمه g+1 :
صفحه اصلی انجمن رو محبوب کنین :

این صفحه از انجمن رو محبوب کنین
تعداد بازدید : 141
نویسنده پیام
saye13777 آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضويت : 5 /4 /1401
مهاجرت تحصیلی به کانادا
تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا
کانادا که میزبان بیش از 200,000 دانشجوی بین‌المللی می‌باشد، یکی از برترین مقاصد تحصیلی محسوب می‌شود. با توجه به مزایای فراوانی که تحصیل در این کشور، در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد، محبوبیت آن بسیار منطقی است. کشور کانادا، شرایط مناسبی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارد. به صورت کلی، 98 دانشگاه در کشور کانادا، این مقطع تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهند. “دانشگاه لاوال” کانادا، اولین موسسه آموزش عالی در این کشور بود که مقطع کارشناسی ارشد را برای دانشجویان فراهم کرد.
مدت زمان تحصیل کارشناسی ارشد در کشور کانادا، 1 الی 2 سال است. هم اکنون تعداد دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد 279,168 می‌باشد. میانگین هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس کانادا، 16,270 است و سال تحصیلی از ماه سپتامبر تا آوریل ادامه خواهد داشت.
مزایای تحصیل کارشناسی ارشد
  • چشم انداز بین‌المللی – جامعه کشور کانادا یکی از متنوع‌ترین جوامع در جهان از لحاظ فرهنگ و ملیت است. دانشجویان بین‌المللی این کشور، از حدود 200 سرزمین مختلف به کانادا مهاجرت نموده‌اند.[*]سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش – آموزش عالی در کانادا از سطوح بالایی از هزینه‌های دولتی برخوردار است و این کشور را از نظر حمایت دولتی برای آموزش عالی در صدر کشورهای OECD قرار می‌دهد.[*]دوزبانگی – با دو زبان رسمی (انگلیسی و فرانسوی) و جمعیتی چندفرهنگی، کانادا فرصتی برای یادگیری یک زبان جدید یا بهبود مهارت‌های موجود دانشجویان را ارائه می‌دهد.[*]فرصت‌های شغلی – اگر مایل به اقامت در کانادا پس از اتمام تحصیل هستید، ممکن است واجد شرایط مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی باشید که به شما این امکان را می‌دهد تا در مدت تحصیل خود، در کشور کانادا به کار بپردازید.[*]کیفیت زندگی – استاندارد زندگی در کانادا بسیار بالا است و این کشور به عنوان محیطی امن و پایداری برای تحصیل شناخته می‌شود.
تحصیل دکترا در کانادا
تحصیل مقطع دکترا در کانادا، 3 ساله است و در این مدت شما به تحقیق و مطالعه در زمینه رشته خود خواهید پرداخت. البته ممکن است دوره تحصیل شما طولانی‌تر، تا حدود 6 سال، نیز بشود. از ملزومات تحصیل دکترا در کانادا، داشتن مدرک کارشناسی ارشد است. هم اکنون تعداد 279,168 دانشجوی بین‌المللی در این مقطع در کانادا تحصیل می‌کنند. دوره تحصیل از ماه سپتامبر تا آوریل خواهد بود. تحصیل در مقطع دکترا در کانادا نسبت به کشور همسایه، ایالات متحده آمریکا، شباهت بیشتری با انگلستان دارد. در حالی که دکترای ایالات متحده معمولاً با یک یا دو سال آموزش تئوری و امتحانات تدریس می‌شود، دکترای کانادایی اغلب از ابتدا بیشتر بر روی تحقیق متمرکز است.
مهاجرت به کانادا
مهاجرت تحصیلی به کانادا
کار و اشتغال پس از فارغ تحصیلی در کانادا

دانشجویان در حین تحصیل می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی ضمن کسب درآمد و کمک به تامین هزینه تحصیل در کانادا و هزینه زندگی در این کشور، زمینه لازم در جهت اشتغال و کسب تجربه کاری را نیز فراهم کنند. دانشجویان در مدت تحصیل در این کشور می توانند با درخواست ویزای همراه دانشجویی، برای همسر و شریک زندگی خود مجوز اقامت و کار دریافت کنند.دانشجویان در مدت زمان تحصیل در کانادا از این حق برخوردار هستند که کارفرمای خود را انتخاب کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، دانشجویان می توانند برای فرزندان خردسال خود درخواست اقامت و تحصیل دهند. برای این کار متقاضیان می توانند با داشتن شماره تلفن وکیل مهاجرت به کانادا از راهنمایی های او استفاده کنند که سریع تر به نتیجه برسند. با تمام شدن دوره تحصیلی دانشگاهی، دانشجویان می توانند با اخذ مجوز کار پس از تحصیل با جست و جوی کار مناسب، اقامت کانادا از طریق کار را دریافت کنند.





با کلیک بر روی g+1 این پست را در گوگل محبوب کنید :

سه شنبه 04 مرداد 1401 - 23:29
ارسال پیام نقل قول لایک گزارش




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ