شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا | باشگاه پرواز
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

تالار گفتمان هواداران باشگاه پرواز,باشگاه پرواز,مطالب تفریحی,ترول جدید,اس ام اس خنده دار,مطالب طنز,رامهرمز,

www.97ia.ir
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمتفرقهشرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

با کلیک رو دکمه g+1 :
صفحه اصلی انجمن رو محبوب کنین :

این صفحه از انجمن رو محبوب کنین
تعداد بازدید : 142
نویسنده پیام
saye13777 آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضويت : 5 /4 /1401
شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا
شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا
ویزای دانشجویی در ایتالیا توسط سفارت¬های ایتالیا و مقام¬های کنسولی در کشور مبدا یا محل اقامت دائم دانشجو صادر می¬شوند.

تحصیل پزشکی در کانادا
دانشجویان اتحادیه اروپا (EU) می¬توانند با یک گذرنامه معتبر یا یک کارت شناسایی وارد ایتالیا شوند و می-توانند تا مدت زمانی که مایل هستند، در ایتالیا بدون ویزا تحصیل کنند. با این وجود، این دانشجویان باید با Questura (ایستگاه پلیس، ستاد پلیس) ثبت¬نام کنند، تا مجوز اقامت بگیرند.
مهاجرت تحصیلی به کانادا

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا نیاز به دریافت ویزای دانشجویی قبل از ورود به ایتالیا دارند. انواع ویزا؛ بسته به مدت زمان برنامه تحصیلی، دو نوع ویزای دانشجویی در ایتالیا وجود دارد.

  1. ویزای نوع C: ویزای اقامت کوتاه مدت و یا ویزای مسافرتی، معتبر برای یک یا چند بار ورود و برای مدت زمانی که از 90 روز بیشتر نشود؛[*]ویزای نوع D: ویزای اقامت طولانی مدت که برای بیش از 90 روز معتبر است.همیشه این روندها را قبل از تاریخ مورد نظر برای ورود آغاز کنید زیرا زمان رسیدگی می¬تواند طولانی باشد. روندها برای ویزای دانشجویی در ایتالیا تغییر می¬کند، بنابراین تماس با سفارت ایتالیا برای کسب اطلاعات در مورد مقررات فعلی ویزا ارزشمند است.

  2. شرایط مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

    مدارک مورد نیاز اخذ ویزای دانشجویی ایتالیا

    فرم¬های درخواست برای ویزای دانشجویی در ایتالیا باید شامل یک عکس جدید با اندازه گذرنامه، یک سند سفر معتبر و اسناد حمایتی که بسته به نوع ویزایی که دانشجو درخواست می¬کند، باشد. دانشجویان باید موارد زیر را نیز ارائه دهند:
  3. نامه پذیرش از دانشگاه؛[*]اثبات حمایت مالی کافی، از جمله داشتن مبلغ ضروری برای سفر به کشور خود و یا قبلا بلیط برگشت معتبر خریداری کرده باشد.[*]مدارک صحت و سلامتی[*]محل اقامتکار کردن در طول تحصیل شما:

  4. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا اگر مجوز کار دریافت کنند، میتوانند در طول تحصیل خود کار کنند. زمان فرآیند بین مناطق متفاوت است و به طور متوسط دو ماه طول می کشد. بنابراین اگر دانشجویان برای گرفتن کار به محض ورودشان به ایتالیا برنامه ریزی نکنند، بهتر است.
    محدودیت سنی مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
    ایتالیا یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی است. این کشور، آموزش عالی با کیفیت با شهریه های مقرون به صرفه تر از دیگر کشورهای اروپای غربی ارائه می دهد. در ایتالیا حدود 32،000 دانشجوی بین المللی، از جمله دانشجویان مستقل و کسانی که در برنامه های تبادل دانشجو هستند، وجود دارد.
    برخی از اولین دانشگاه های اروپایی در قرون وسطی و رنسانس در ایتالیا تاسیس شدند. دانشگاه بولونیا ، که در سال 1088 تاسیس شد، به عنوان قدیمی ترین دانشگاه شناخته شده است که هنوز هم فعالیت می کند. امروزه، ایتالیا خانه ی بسیاری از نهادهای معتبر آموزش عالی است. بسیاری از موسسات ایتالیایی در رتبه بندی دانشگاه های جهان QS رتبه خوبی کسب کرده اند، و هر ساله در 200 دانشگاه برتر ظاهر می¬شوند.

    تحصیل در کانادا





با کلیک بر روی g+1 این پست را در گوگل محبوب کنید :

یکشنبه 06 شهریور 1401 - 23:59
ارسال پیام نقل قول لایک گزارش




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ