loading...
سایت تفریحی پرتک
گزارش کپی مطالب

اگر مطلبی از سایت شما کپی شده است حتما اطلاع دهید

به سرعت پیگیری میشود

از این لینک : ارتباط با مدیر

آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 986 1393/04/05 نظرات (0)

تعداد پیامک های اردیبهشت ماه: 137,206

تعداد پیامک های خرداد ماه: 150,984

تعداد پیامک های تیر ماه تا لحظه دریافت آمار: 8,231

 

بهروز-19 ساله: خدایا، از اینکه می بینم بزرگی چون تو همواره مرا زیر نظر دارد و هرگز فراموشم نمی کند، سخت به خود می بالم./

 

دوست دارم موضوع سریال های ماه رمضان.../

امیررضا بیدار از خلخال -روستای لرد: من دوست دارم فیلم هایی که در ماه رمضان پخش می شن، بیشتر موضوع طنز اجتماعی داشته باشن./

 

احمد- 17ساله: منم دوست دارم موضوعش طنز باشه. اتفاقا فیلم طنز هفت سنگ از شبکه سه برای ماه رمضان بعد از افطار پخش می شه./

 

حسین- 19ساله از بناب: من هم از فیلم های طنز خوشم میاد ولی اگه فیلم های ماه رمضان مذهبی و درباره قرآن و قیامت باشه، بهتره چون با دیدن این جور فیلم ها ایمان ما هم قوی تر می شه. موفق باشید بچه ها./

 

محمد خاوری- ۱۸ساله از پنجتن: منم مؤافقم. کارای طنز تو ماه رمضان خیلی خوبه و خستگی آدمو درمیاره./

 

سوتی بیار، خنده ببر.../

محمدسجاد واسعی-۱۳ساله از قم: سوتی دارم در حد المپیک... یه روز می خواستم ازمعلم مون سوال بپرسم. دستم رو بردم بالا و گفتم: مامان! معلممون گفت: بعله! بعله! منم خیلی با اعتماد به نفس و محکم دوباره گفتم: مامان! هیچی دیگه، از شدت خنده کل کلاس رفت تو افق!/

 

وحید مختاری نیا- ۱۸ساله از دزفول: سوتی رو... یه داداشم میگه: به نظر من باید در فوتبال جای نیمه اول و نیمه دوم رو عوض کنند، چون بیشتر گل ها در نیمه دوم زده میشن و دیگه فرصت جبران برای تیم گل خورده باقی نمی ماند. به نظر شما با این داداش باید چه کرد؟/

 

حسین: سوتی مامان منو... پدرم گوشیش رو تو تاکسی گم کرده بود، بعد مامانم از من می پرسه: اگه راننده رو ببینی می شناسی؟ آخه مادر گلم، مگه من گوشی رو گم کرده ام؟ دربست افق.... ./

 

ادامه پیامها در ادامه مطلب ...

پیام و پویا منبری- 15ساله از کامیاران: سوتی درحد... فامیلمون دستکش دستش کرده بود، ازش پرسیدم چرا دستکش دستت کردی؟ گفت: بابا دیروز از بس کار کردم، دستم مرد!!! من...دست مرده... دست پینه بسته!!!!/

 

امیرعلی سپانلو از گرگان: ای هم پروازی ها، علی الخصوص دختر خانوما! اگه مدارس برتر(تیزهوشان و نمونه دولتی) قبول شدین، دم به دقیقه پز ندین، زشته!!! آخه آبجی من قبول نشده، داره افسرده می شه!!!/

 

قاسم از تهران: خانم زینب، برای اینکه حس حسادت رو از بین ببرین، بهتره نسبت به دیگران خوش بین باشین. سوء ظن داشتن به دیگران باعث حسادت می شه. برای این که نفستون از این آلودگی ها(از جمله حسادت) خلاص بشه، بهتره به درگاه خدا دعا کنین. به خودتون تلقین کنین که من خوب شده ام و من دیگر حسود نیستم و از حسادت نفرت دارم. /

 

محمدرضا رضایی از تبریز: خانم زینب، اگه به یاد مرگ باشین و بدونین که خیلی طول نمی کشه که حسود و حاسد تو خاک پوسیده و فاسد می شن و یاد و نامی ازشون باقی نمی مونه، سعی می کنین چنین حسی رو از خودتون دور کنین./ 

 

حسین غریب از گرگان: بابای من شبا تا کولر خاموش نشه خوابش نمیبره، میگه: شما تا صبح سرما می خورین! همچین پدر مهربانی دارم من!!!/

 

شهر پیشنهادی من.../

بهرام فرهمند از بهشهر: سلام ،بچه ها. تابستون فصل مسافرته، اماکن دیدنی و تاریخی استان یا شهرتون رو معرفى کنین. اماکن توریستی شهر ما بهشهر واقع در شرق استان مازندران: پارک جنگلی عباس آباد با آثار باستانی از دوره صفویه، غار هوتو، چشمه عمارت، پارک ملت با بنای تاریخی از دوره شاه عباس صفوی ( ساختمان شهردارى)، پارک جنگلی پاسند رز و... منتظر همه دوستان پروازی هستیم. قدمتون رو چشم./

 

رضا پیش آهنگ- 18 ساله از یاسوج-چیتاب: شهر پیشنهادی من یاسوج هستش، چون هم جاهای دیدنی زیادی داره، هم شب ها اینجا هوا سرده و واقعا آبشار باحالی داره. درخدمتیم./

 

آرمان عادل: من خیلی شمال ایران رو دوست دارم؛ هر وقت که بتونم میرم شمال. کلأ من همش شمال هستم./

 

حجت از شهر شیرین و فرهاد: شهر پیشنهادی من همین استان کرمانشاه است. هم آب و هوای خوبی داره، هم جاهای دیدنی زیادی داره و شهر های زیبایی داره. تازه مردم کرد با حال و با صفایی داره. پیشنهاد می کنم برای یک بار هم شده به اینجا بیاین ... درود بر مردم کرد ایران.... ./

 

محسن محمودی از رفسنجان: من غلط بکنم ارشد شرکت کنم!... "دیالوگ ماندگار شب های امتحان!!!!"./

 

 

عباس سلگی-17ساله از نهاوند: هم باشگاهی، با سیم ظرفشویی و پودر صابون ته قابلمه رو بساب./

 

حسین میرزایی- ٢۴ساله از قراخیل: هم پروازی، تو قابلمه سرکه بریز و بجوشون. انشاالله درست می شه./

 

 

حرف باباهای مهربون با نوجوونا.... پرسش آفتابگردون:/

مصطفی حیدری-18ساله از مشهد مقدس- محله نوده: آفتابگردون، خیلی مطلبت باحال و پند آمیز بود، کاش که همه والدین این مطلب رو بخونند، درکش کنن و بهش عمل کنن. به قول بچه های جاده قدیم، حلالت!!!/

 

محمد: پدرم 2 سال پیش فوت کرد، اما وقتی زنده بود مثل یه رفیق پشتم بود. دوستت دارم بابا./

 

حسن ورسه از سعیدآباد قزوین: عجب مطلب توپی بود، ممنون. اصولا باید پدرا بیشتر با بچه هاشون مخصوصا پسرا حرف بزنن و مشکلات با مشورت همدیگه حل بشه. از همین جا دست پدر مهربونم رو می بوسم. نوکرتیم بابا./

محمد از مشیریه: من تو بازی ایران و آرژانتین تازه به توانایی های داداشم پی بردم... انقدر تخمه ها رو تند تند می شکوند که همه متعجب شده بودن!!! من اطمینان دارم که اگه مسابقات جام جهانی تخمه شکستن بود، داداشم اول می شد!! آخه فکرشم سخته! 2 کیلو تخمه تو 45 دقیقه!!! داداش من دیگه زده رو دست هر چی طوطی و کاسکوئه !!!/

 

محسن از ساری: خانم رقیه، اولا باید گوشی تلفن ثابتتون قابلیت ارسال و دریافت پیامک (SMS) رو داشته باشه؛ بعد با وارد کردن شماره ۹۷۱۷۰۰۰ به عنوان (SMSCenter)  این سرویس راه اندازی می شه (نیاز به ثبت نام و پرداخت وجه اولیه نیست.)/

آروین محمدی- 14 ساله از بلبان آباد استان کردستان: یادش بخیر بچه که بودیم وقتی معلم بهمون اجازه می داد بریم بیرون، انگار بلیت سفر به دور دنیا رو بردیم!!/

 

مشاعره پروازی... "ث" بده..../

مسلم ماروسى از نیشابور- دیار خیام: ثنا و دعا و سپاس من حقیر، به شما دوستان خوب و بى نظیر، الا ای مسئول والا، بدرج این پیامم، وگرنه می کشم جدى کمان و تیر./

 

 

رامین علیمرادی از ملایر: مشاعره ثبت نام عاشقان در دفتر دیوانگی است، حاصل این عاشقی از جان و تن بیگانگی است./

 

**لطفا برای شرکت در مشاعره پروازی، واژه "مشاعره" رو اول پیامکتون بنویسین. حرف بعدی برای مشاعره..."جیم" بده!/

امید غنی کاتب- 21ساله از نهبندان: 
مورد داشتیم که طرف با گل آفتابگردون رفته خواستگاری!!!!/

 

حسن ازکرج: آقا یه نفر بیاد من رو بشونه سرجام!!! من هنوز به احترام بچه های تیم ملی واستادم. آقایون دمتون گرم./

 

شعار من روی اتوبوس تیم ملی.../

محمد: ما جوانمردانه می جنگیم./

 

حسین: من می نوشتم: بچه های تیم ملی، مردم ایران پشتتون هستند و برای همتون دعا می کنند. انشاالله تو جام جهانی موفق باشید./

 

حمید از تهران: چو ایران نباشد تن من مباد... ./

 

فرهاد از خرمشهر: این هم چیزی که روی اتوبوس می نوشتم: ما بچه های ایرونیم، همیشه ایرونی می مونیم، با هم هم صدا می خونیم، با هم هم صدا... ایران ایران ایران.... ./

 

محمد قهرمانی از نسیم شهر: آقا کیف پول من مثل پیازه، بازش می کنی گریه ات می گیره./

 

کیوان-17 ساله از تهران: از اشتباهات رایج کنکوری ها اینه که یه عده زیاد درس خواندن رو مساوی پیشرفت می دونن. و یه خطای عمده تو برنامه ریزی، پر کردن برنامه و به اصطلاح، پر برنامگیه. پس بهتره به جای زیاد درس خوندن، مفید درس بخونین./

 

سعید از اصفهان: کنکوری های عزیز، حواستون باشه با اهمیت و الویت بیشتر دادن به یه درس خاص، یعنی برای بقیه درسا وقت زیاد صرف نکردن./

 

یه هم باشگاهی- پسرونه: سخت ترین کار عمرم بالا بردن روابط عمومیه./

 

فانتزی من اینه که.../

 

قاسم از چادگان: یکی از فانتزی هام اینه که................................ دنبال چی می گردید؟ معلوم نیست محو شدم!!؟ فانتزیم اینه که محو بشم!/

 

محمد تک - 16ساله از نیکشهر: فانتزی من اینه که داخل متن اطلاعیه باشگاه که نوشته غلط املایی نداشته باشید، یه غلط خوشگل پیدا کنم!! وای چه کیفی میده!!!/

 

صادق حبیبیان از شهرکرد: فانتزی من اینه که بدونم چرا سوالات امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان امسال نسبت به پارسال انقدر سخت بود؟/

 

مسعود از لرستان: فانتزی من اینه که تیم ملی والیبال قهرمان جهان بشه./

 

رضا تقدسی- 18ساله از خوزستان- شهرستان باغملک: فانتزی من اینه که بدونم اون کسی که پیام داد بود به اسم "سعید معروف"، اسم اصلیش چیه؟/

 

حمیدرضا: یکی از فانتزیام اینه که یه پول هنگفتی گیرم بیاد و برم باهاش تو افق سرمایه گذاری کنم؛ مثلا چند تا مغازه باز کنم که اون کسایی که تو افق محو میشن، یه تفرحی داشته باشم. خیلی درآمد داره!!!/

 

محمد حسین: به بعضیا هم (آقا حامد) باید گفت: کار زشتیه کپی کردن مطلب دیگران! راستی بچه ها، باخت شنبه شب دست کمی از برد نداشت، موافقین؟/

 

بخش پرسش های من.../

احسان بختیاری پاکزاد- ۱۹ ساله از منطقه ۷ زیباشهر زاهدان: سلام بچه ها. یه سوال... من اگه بخوام هم باشگاهی هام، یعنی اعضای باشگاه پرواز رو توی شهرمون پیدا کنم، به نظر شما باید چکار کنم؟/

 

سجاد از خوى: سلام. یه سوال داشتم... از هفته آینده قراره ماه رمضان شروع بشه؛ من هم باید از صبح تا شب زیر گرماى ٣٥ تا ٤٠ درجه کار کنم. آیا راهى است که در طول این مدت کمتر احساس تشنگى کنم؟ ممنون میشم اگه راهنمایى کنین./

 

کلیدواژه ها :

باشگاه پرواز , باشگاه پرواز شبکه دو , باشگاه پرواز شبکه 2 , باشگاه پرواز دخترونه پسرونه , باشگاه پرواز تلتکست , باشگاه پرواز پيام نما , باشگاه پرواز 650 , باشگاه پرواز ضد دختر , باشگاه پرواز ضد پسر , باشگاه پرواز دخترونه , باشگه پروازي ,  باشگاه پرواز جديد , باشگاه پرواز پيامنماي شبکه دو , باشگاه پرواز پيام نماي شبکه 2 , باشگاه پرواز payam.tv2.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم لیگ برتری هستید ؟
    نظر شما راجع به این سایت ؟
    دوست دارین چه نوع مطلبی بذاریم تو سایت ؟
    آپلود عکس و فیلم



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1123
  • کل نظرات : 779
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1841
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 414
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 7,846
  • بازدید سال : 86,094
  • بازدید کلی : 15,617,923
  • برخی از دوستان پرتک
    1- سعید سبا
    2- وحید کردزنگنه
    ---
    ایمان میرسالاری
    ابوالفضل تارم
    مالک اکبرزاده
    امید احمدی
    پوریا ولی
    احسان بیگدلی
    مسعود شیخی
    ایمان کرد زنگنه
    فرزاد رسائی کیا